دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
شهید حسن نصرالله

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه قم با اشاره به شهادت دبیرکل حزب الله، گفت: شهادت مظلومانه سید مقاومت مسیر مبارزه را در محور حق تغییر می دهد، در حالی که اسرائیل دیگر هدف بزرگی برای ادامه جنگ ندارد.

محسن اکبرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن محکوم کردن بمباران ضاحیه جنوب بیروت که منجر به شهادت چند تن از سران حزب الله شد، اظهار داشت: این ترور های خائنانه نشان از استیصال و درماندگی صهیونیست ها است.

وی افزود: صهیونیست ها با چنین اقدامات وحشیانه ای که پیش از این هم بارها در غزه تکرار شده است، هم پیمانان خود را هم نا امید کرده اند.

وی بیان داشت: شهادت مظلومانه سید مقاومت مسیر مبارزه را در محور حق تغییر می دهد، در حالی که اسرائیل دیگر هدف بزرگی برای ادامه جنگ ندارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: عمق استراتژیک ایران، وجود منابع فراوان، ساماندهی هوشمندانه دفاعی کشور و وجود نیروهای فرماندهی فراوان باعث شده تا اسرائیل نتواند به تنهایی به مقابله ایران بیاید.

اکبرپور افزود: محور مقاومت اکنون با پرده افکنی از ماهیت واقعی اسرائیل، توانسته به پیروزی بزرگی در افکار عمومی دنیا دست یابد و با یاری خدا این پیروزی در میدان جنگ هم به دست خواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha